|
 |
 |
 |
In het vierde kwartaal kwamen bijna 700 meldingen binnen. |
Burgers wisten de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) in 2016 te vinden voor meldingen van hun problemen in de zorg. Zo meldden burgers dat ze een hoge rekening ontvingen bij de tandarts, zonder een offerte vooraf te krijgen.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
 |
|
Volop uitdagingen en volop ruimte voor ontwikkeling. De paden in het werk zijn nog niet geëffend. We zetten juist graag samen met nieuwe collega's de koers uit. Zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en veelzijdigheid zijn sleutelwoorden. En niet te vergeten: het leveren van een substantiële bijdrage aan het toezicht op de zorgmarkten. Op dit moment hebben we meerdere vacatures. Vacatures |
|
|
 |
 |
 Zorg voor innoveren Hoe kunnen zorgvernieuwers patiënten beter betrekken bij de ontwikkeling van hun innovatie en hoe kunnen patiënten duidelijker hun stem laten horen? Deze vragen staan 11 april centraal op de PatiëntenTOP: de gebruikers aan het stuur. |
 |
 |
Lees verder |
 |
 |
Contact |
 |
 |
Nederlandse Zorgautoriteit Newtonlaan 1-41 3584 BX Utrecht T: 030 - 296 81 11 Informatielijn (9.00 - 17.00 uur) T: 088 - 770 8 770 (lokaal tarief) E: info@nza.nl |
 |
 |
 |
 |
 |
Aanmelden |
 |
 |
|
Bent u nog niet geabonneerd op onze nieuwsbrief? Meld u hier aan! |
|
 |
 |
 |
 |
|